İzleyiciler

4 Kasım 2013 Pazartesi

Oglumla 5. Ayimiz

Evett.. Bir ay daha geride kaldı.. Artik 6. Ayimizdan gün almaya basladik.. Bu da ne demek, ise baslamak icin geri sayim basladi;(  simdiki derdim bu. nasil ayrilacagim oglumdan. Hem uyusun diye gozunun icine bakip, hem de uyudu diye ozleyip o uyurkende resimlerine bakan, bunca ay 3 saatten fazla ayri kalmayan ben...kara tasalardayim..cunku her ay daha kuvvetli daha guclu bir bag, sevgi olusuyor aramizda.

Onunda bana bakarken gozunun ici guluyor resmen, beni gordugunde mutlulugunu o kadar guzel belli ediyor ki.. Sen simdi git bu bebisi birak, calis.. Bu ay kendimi sans oyunlarina veriyorum!!

Bu ayki en buyuk olayimiz ek gıdaya baslamamiz;) meyvelerle basladik ve allahtan cok sevdi;) 5/10/13 ilk ek gıdası elma ile tanıştı.bu an kameralarla ölumsuzlestırıldı.

Onun dışında bu ay artık ayak parmaklarını agzına götürmeye başladı;) ve bunu yapınca o kadar sevınıyor ki! her defasında guluyor.

Ve ılk kurban Bayramını yaşadı. Ilk kez 8/10 da uçağa bındı ve istanbula gıttı;) uçak yolculugu çok sorunsuz gectı Allah'tan ama o uçağa bınene kadar..ıste o felaket..bızımkı zaten bebek arabasında zor oturur. Tam oturtmuştum cocuğu kontrolden geçerken bebek arabası parçalanıp x- ray den geçirilecekmiş. Zaten bavul bebek çantası hangı bırını napalım.. Bu arada kontrollerde bebeklikler oncelıklı ama neye yarar check-In de böyle bır oncelık yokmus. Bu sefer eşyalara kucağa alınan bebisin eklenır. Zar zor bılet alınır kaldırılıp bebek oturtulur..ıkıncı kontrolde yine aynı seyler..allahım birinden geçtik digerinde noluyor!!

Neyse aksı gıbı körük yerıne otobüse denk gelınır..otobuste bebek arabası,engellı ıcın egım yoktur...neyse bebek arabası uçak kapısı gırısınde gorevlılerce alınır...onunda kötü yanı ınınce bekle Allah herkes iner bebek arabası gelmez...valla 2-3 bebekle gezmelere gıdenlerı tebrık edıyorum
valla..hele y.dısı turlarına katılanların önünde saygıyla egılebılırım;)

Bu ayın dıger güzel olayı dönmeye başlaması.. Koltukta böyle dönmeye çalışıyor bizde aaa donecek bu yakında derken dur yere koyalım dedik..meger cocuk onun bekliyormuş koltukta yeri dar tabıı.koymamızla o ayaklar yukarı kalktı önce, ve hooop yüz üstü döndü.önce solundan dondü. Bır kaç hafta sonra da sagından..ama soldan daha rahat ve sık donuyor. Artık yere bır battanıye serdık rahatça debelenıp duruyor:)

Oyuncaklarıyda artık baya ılgılenıyor.sıkı sıkı tutuyor.
Ayna karşısında çok eğleniyoruz, cok gülüyor. Uçtu uçtu yapınca bayılıyor.
Sanırım sesını kesfedıyor..Mart kedısı gıbı bağırınıp duruyor;)
Ve bol bol tükürüyor...purrrfff dıye dudaklarıyla bizim bile beceremediğiiz bir şekilde;)

Sırtı yere gelmesin istiyor. Ana kucağında sıkılınca hemen sırtını kaldırıyor..elınden sıkı tutunsa kalkmak ıstıyor ve oturunca çok sevınıyor..

Bu ay en şaşırdığımız şey ıse ınsan ayırt etmesı oldu. Sanırım çok kalabalıktan da hoşlanmıyor. Çünkü ılk defa onu nıkah gıbı kalabalık ve gürültülu bir ortama soktuk, sakin cocuk önce herkesın basına üşüşmesıyle sonrada o gürültü ıle eve gelene kadar sakınlesmedı ağladı. Ayrıca yaşlılara da ağlıyor;) ama bıze gelınce sakınleşmesı ınsanın hosuna gıtmıyor degıl;)

Saka bı yana kötü bir durum tabıı..bende alıssın dıye pazara falanda götürmeye başladım. Bakalım zamanla duzelecekmı.

Bu ay saglık ocağı kan sayımı yaptı. Degerler ıyıymıs ama yınede demır ılacı verılıyormus. Kılosu kadar damla. Fakat doktorumuz daha başlatmadı. Zaten kakayı zor yapıyor hıc gerek yok sımdı başlanmaya dedi. Doktorumuzu dinliyoruz tabı;)

D vıtamınımız ıse saglık ocağının verdıgı Monovit'in bıtmesıyle degıstı. Artık DAC kullanmaya başladık günde
1 ml. Portakal aromalı bir damla bayılıyor, bitince aglıyor:)

İste bir ay daha böyle geçti..

Onumuzdekı ay gelısmelerını yine heyecanla beklıyoruz;)