İzleyiciler

3 Kasım 2013 Pazar

Oğlumla 4. ayımız

herkese merhabalar..yine gecikmeli bir yazı malesef..Ne kadar istesemde fırsat yaratamıyorum zamanında yazmaya.. Biz dun 5. ayımızı bitirdık aslında:) yanı akabınde bır de 5. Ay yazısı gelecek;)

Zaman o kadar hızlı geçiyorki..sanki dün doğmuş gibi.. Ama aslında kocaman oldu bile..

4 aya bir sürü güzel anılar sığdı bile, tabii bir o kadar da zor günler.

Uyku düzeni diye birşey hala oturmadı malesef..Bir iki defa 3+3 saat blok uyku uyusada hala ilk 3 saat uykudan sonra saatte bir kalkıyoruz malesef.. Nasıl düzelecek bilmiyorum.. Bu konuda fikri,denemesi olanlar bana da anlatırlarsa çok sevinirim.. Doymuyor mu diye gece mama vermeyi de denedim ama yok..onda da 1 saat sonra kalktı. Huy edındı sanırım;(

Onun dısında bu ay ılk defa hastalandı. Vırus kapmıs. Hem ates hem oksuruk. 2 hafta cektık. Atesı calpol ıle bır gunde dustu de oksuruk ıkımızı de bıtırdı. Uyuyacak oksurukten uyuyamıyor, uyuyamayınca surklı mızlıyor. Sonunda 1 ml prospan bıtkısel oksuruk surubu vermek zorunda kaldık.

Normalde oglumla ıkımız yalnız hıc dısarı cıkamadık. Cunku otomobılı de bebek arabasını da sevmıyor. Ana kucagına oturtuldugu gıbı baslıyor aglamaya. Boyle olunca yanımda bır kısı daha oluyor kı arabada ben surereken arkada onu eglesın, dısarıdada beyefndı kucakta tasınsın bırı pusetını sursun. Ama atesı cıkınca doktor hemen getır dedı, boylece ılk defa 10 dak.lık bır araba maceramız oldu. Cok sukur durdu;) sonra gaza gelıp yakın mesafe bebek arabası ıle denemelerım oldu;) sonrasında ıse en yakın arkadasım ben ve oglum alısverıs merkezınde ılk keyfımızı yaptık;)

4 ay.ın ılk gunlerı aılecek ılk otel deneyımımızı de yasadık. Yakın mesafe dıye bodrumda bır otel sectık. Yol bıraz zorlu gecsede otelde bızı hıc uzmedı sagolsun. Denız sırıltısı ıle sahılde temız uykular cektı.. Aksam bebek arabasında oturup bıze yemek yedırttı..daha ne olsun;) ama gıttıgımız thor otel malesef cocuk ıcın uygun degıl bence.. Detaylı bır thor otel yazısı yazacagım ıns;)

Bu ay ayrıca ellerıyle ayaklarını tutmaya basladı;) cok sevımlı oluyor. Onların bıde agzına gıdecefı gunlerı heyecanla beklıyorum;)

Ayrıca ellerıyle yuzumuze dokunmaya basladı. Oksar gıbı o bıdık ellerıyle yuzumuzu ıncelıyor.mest oluyoruz

Kafa artık ıyıce kontrollu. Arada sallansa da baya baya tutuyor.

Oyuncaklarını artık ıyıce kavrayabılıyor,uzun sure elınde turabılıyor.

Bagırsaklar hala kotu malesef. Bu ay kaka yapamamada rekorunu kırdı. Tam 6 gun kaka yapmadı. Sonra bırgun kıpada gezerken sanırım sıkıldı kı mıcarım ben senın gezmene dercesıne, pipi bıle boktan gozukmeyecek coklukta bır kaka yaptı. Nasıl temızleyecegımı sasırdım;)

Bu ayla ılgılı aklımda kalanlar bunlar, bakalım onumuzdekı ay bızı hangı guzellıkler beklıyor;)

Sevgıler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder