İzleyiciler

12 Aralık 2012 Çarşamba

İLK DOKTOR KONTROLÜ

Evett.. kaldığım yerden devam edeyim.

Kan  testi sonucu da pozitif çıktıktan sonra, sıradaki işlem kendisini ultrasonda görmekti. (En azından ben öyle sanıyordum :) )

Hemen sevgili doktorumdan randevu almak için hastaneyi aradım ve sonuç hüsran. H.içi gitmek istersem 1 ay sonraya (ki nolur nolmaz diye hemen onu da aldım), h.sonu gitmek istersem 2 ay sonraya boş günü vardı. allem ettim kallem ettim, ama hamileyim..ben ona gelmek istiyorum diye. ııı ııhhh.

Ben de arkadaşımdan duyduğum bir başka doktora gitmek üzere 06-10 c.tesi gününe ilk randevumu almış oldum.

İçimde yine hem inanılmaz bir mutluluk, hem de istediğim doktora gidememenin hüznü vardı. Nedense ilk o baksın, o birşeyler desin istiyordum. Güven böyle birşey işte. Neyse en azından bir ay sonraya randevuyu kapmıştım.

C.tesi günü geldiğinde bizde bir heyecan, gittik doktora. İşte son adet tarihi (SAT), kilo, tansiyon bakıldı. SAT a göre 5 haftalık hamileydim ve 61.3 olarak hamilelik serüvenim kısmetse başlayacaktı.

Sonra ailelerimizde genetik vs hastalık var mı soruldu. Kan grupları soruldu. Sonra geçtik muayene kısmına.

Ekranda hemen siyah bir noktacık gözüktü. 2mm'lik bir karartı. İşte o bebişimizin kesesiymiş. Ben içinde de nokta gibi bir şey görürüz zannediyordum ama sadece kese gözüktü. Kalp atışı için alttan muayenede duyulma olasılığı daha yüksek dedi doktor. Bir iki haftaya duyulurmuş.

Rutin düzenime devam etmemi,sadece çok ağır birşey kaldırmamamı,uzanmamamı ve ağır spor yapmamamı söyledi. (En iyi spor yürüyüş ve yüzmeymiş. Fakat mikrop riskinden dolayı havuza çok güvendiğin bir yer olmadıkça girme dedi)

Çiğ yiyecekler, asitli içecekler, içki, sigara, hormonlu vs yiyecekler yok.
Sabah 1 bardak, akşam 1 bardak sütünü iç dedi:(
Onun dışında bol sebze,meyve,et,balık,yumurta vs. yani sağlıklı öğünler.

Bu arada hamile kalmaya karar vermeden 1 ay önce folidoce kullanmamı önermişti Namık doktorum.
Bu doktorda ona devam etmemi söyledi. ( folik asit kullanacaklar için; folidoce en az kilo aldıranıymış.. bilgilerinize!! :) )

bir de  15-20 gün kadar önce -demekki hamileymişim o zaman- öksürükten dolayı yarım şişe öksürük şurubunu devirmiştim:) onu sordum korka korka.İçeriğine baktı. Problem olmaz dedi. Rahatladım:)

Bir sürü kan testi istedi. Ben de haftaya tekrar geleyim o zaman dedim hem kan testi sonuçlarımı getiririm, hemde bir daha bakarız belki kalp atışı duyulur o zaman diye. Böylece 13/10 tarihine ikinci randevuyu almış oldum.

Yine anneler arandı. Ama kalp atışı duymayı bırak, kesenin içi dolu mu boş mu onu bile öğrenemediğimiz için yine aramızda sır kalmasına karar verildi..

pöfff, oysaki ben herkeslerle paylaşmak istiyordumm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder