İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

GOLDEN ROSE- MAT OJELER


Herkese iyi haftalarrr..

Sonunda Aralık ayı da geldi. Kışı çok sevmesemde Aralık ayını yeniyıl nedeniyle seviyorum. Heryerde süsler, evlerde süslenmiş yılbaşı ağaçları, yeni umutlar, yeni dileklerr, hediyeler,kırmızılar..

Kırmızı demişken , ben de Aralık ayı ilk yazıma kış ojelerinden başlamak istedim. Kışın sürmeyi en sevdiğim renk bordo:) şöyle siyah kazaklarla, ten de yazın kavruk renginden kurtulup biraz beyazlamışken çok hoş durmuyor mu?

Şimdi bu bordonun daha da hoş duranını buldum, hatta aşık oldum. Mat bordo oje:)

Mat ojeleri bir süredir net.te görüyor ama çıkıpta alacak fırsat bulamıyordum. Geçen haftaki bir Gratis alışverişimde, flormar mat ojelerini ararken bulamayıp mat oje yok mu yaww hiç diye görevliye sorarken golden rose dan 3 renk göstermesiyle tanıştım canım ojemle. Orada sadece mat olarak bordo, kırmızı ve mavi vardı. Ben bordo ve kırmızıyı kaptım:)



Ojeyi heyecanla sürmeye başladığımda, bildiğin parlak bir bordo oldu tırnağımda. Yaa ne biçim mat bu demeye kalmadı kurudu ve çok hoş mat bir renk aldı.

Oje inanılmaz çabuk kuruyor. Özellikle kırmızı oje sürdüğümde oje kurutucusunu mutlaka sıkarım ki bozulmadan çabucak kurusun. Ama bunda öyle bir dert yok. Siz bir elin son parmağındayken ilk yapılan üç parmak kurumuş oluyor bile:)

Sitesine baktığımda Golden rose'un mat ojede iki serisi olduğunu gördüm.

Mat oje serisi olan MATTE NAIL LACQUER - 12 renk mevcut-
Yarı mat oje serisi olan MATTE VELVET NAIL LACQUER - 10 renk mevcut.
İşte buradan inceleyebilirsiniz.

Hemen biryerlerden denemeli.

Bu arada sitede oje tanıtımı da şu şekilde:

"Golden Rose’dan yepyeni Matte Nail Lacquer oje serisi! Sürüldükten çok kısa bir süre sonra matlaşıyor ve tırnaklarınıza farklı bir görünüm veriyor. Mat oje tek kat veya iki kat kullanılabilir. İki kat sürmek isterseniz birinci katın kuruyup matlaşmasını bekleyiniz, sonra ikinci katı uygulayınız. Mat ojeler özel yapısı itibarıyla normal ojeler kadar kalıcı değildirler. Günlük olarak kullanılması önerilir. "

Gerçekten de ikinci gün uçları çıkmaya başlıyor ojenin:( ama o görüntüye değer:)


işte benim ojem de aşağıdaki, bakalım beğenecek misiniz?













5 yorum:

  1. ben bu mat oje serisinden cok memnunum özellikle bordo olanı severek kullanıyorum :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bordoya hayran kaldım:) diğerlerini de en kısa zamanda denemek istiyorummm

      Sil
  2. Bende de 01(pembe) 08(mor) 12(siyah) olanları var.
    Severek kullanıyorum ama korumak gerekiyor gerçekten hele uzun tırnağa sürdüyseniz uçlar gidiyor. :)

    www.ldysubaru.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica etsem o kırmızının numarasını yazar mısın😊

      Sil