İzleyiciler

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Oglumla ilk 2 ayimiz

Yine uzun bir aradan sonra ben geldimm;)

Bu Cuma oğlum 2. Ayini dolduruyor.

Keske hafta hafta yazabilseydim neler yasadigimi, en azindan ay ay..
Ama ben mi boyleyim yoksa butun yeni dogum yapanlar mi bilmiyorum, birak yazmayi kendime bakacak vaktim yok;(

Hamileyken annemin arkadaslarinla ciktigimda tadini cikar bu gunlerin demislerdi. Aman ne olcak gunde  yirmi kusur saat uyuyorlarmis zaten dedigimde..evet evet aynen oyle diyip gulduler bana

Oysa ben o kadar emindim ki oyle gececeginden!!

Ama sadece ilk bir hafta tas catlasin 15 gun oyle gecti;) yeni dogum yapacak arkadaslar varsa mutlaka beni dinlesin ve ilk 10-15 gun dinlenebi,digi kkadar dinlensin,uyusun,bol bol sut yapsin;) 

15 gunden sonra gaz sancisi ile tanistik ve o gunden sonra artarak devam etti.

Gece 2 saatte bir emmeler saatte 1 e dustu. Sabah uyumalari gunde toplam 2 saati zor buluyor..

Ve tum bunlara ragmen iyi ki var!!

Bu aydan sonra insallah not alip ilklerimizi yazacagim.
Simdilik aklimda kalanlarla ilk 2 ayimizin en guzel anlari;

Daha ilk gunden kafayi dimdik tutabilmesi ve tuttugu andaki surat ifadesi. Kaslar kalkik bir yuz, titrek bir kafa;)
Yine ilk gunden buyuk bir caba ile acilan gozler ve o guzel bakislar
İlk ay duyup sasirdigimiz agucuklar
Yine ilk ay baslayan su an ayni anda sesde cikarilmaya calisilan gulucukler
O cok sewimli kiyafetlerin, ve 2. Ay artik iclerini doldurabilmenin mutlulugu,butlarin yanaklarin tombislesmeye baslamasi
2. Ay eldivenleri sonunda cikarmamla baslayan ellerin kesfi ve sapur supur emilmesi
Şurubu kaşikla icerken cikardigin sapirtilar yalanmalar
2. Ay artik bize daha mi anlamli bakman, rutine giren sabah agucuk ve gulucuk faslimiz
Memede ve emerkenki gulucuklerin hatta bu aralar kahkahalarin
40 ucurmamiz;) toplanilan yumurtalar

İlk iki ayimizin zor anlari;
Bir numarayi tartismasiz gaza veriyorm. O kadar ki ikinmaktan popmuz bile catladi;( 
Saatte bir emme ve 2. Ay iflas edip catlayan memeler
Mastit olan memeler
Topuk kani alinmasi,ilk asi..ikimizin gozyaslari
Koca gunduz max 2 saat uyuma
Tum gun aglayarak gecen gunler
Bebek arabasina ya da arabaya biner binmez uyuyan cocuk olmama
Sutumun azalmasi ya da yetmemesi,mama vermek zorunda kalmak ve bunu hala asamamak
4 disari cikma denememde de aglayarak burnumdan getirmen, b yuzden isari cikamamak
Tirnagini keserken bir parmaginin etini de kesmek;(

Ama su en buyuk gercek,
Bir gulusun herseyi unutup sabrimi tekrar en ust duzeye cikarmaya yetiyor
Seni cok ama cok seviyorum

2 yorum:

  1. Hepsini herkes yaşıyor emin ol. Bu yazıyı okuyup şaşıranlar sadece henüz anne olmamışlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretin için teşekkürler :) Ben de seni takibe aldım :) Mutlu bayramlar! :) Sevgiler

    YanıtlaSil