İzleyiciler

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Anne Oldum;)

Herkese merhabalar,
Ne zamandir yazmak istiyorum ama bu annelik zormus!

Evettt ben artik anne oldum. Ailemize minik oglumuz sonunda katildi;)


38. Haftanin sonlarina dogru gittigim kontrolde, bebek hala dogum kanalina girmemisti. Doktorum pelvis kemigimin biraz dar oldugunu bebek 3.5 kg i gecerse normal dogumun zor olacagini onceden soylemisti. Bu muayenede de durum umutlu gozukmedi ki 5/6 da kontrole gel 6/6 da da hamileligi sonlandiralim demisti.

Bir yanim normal dogum olamayacak diye uzuluyor, bir yanim da sezeryan gozume daha risksiz ve kolay geldigi icin de seviniyordu. Hem tarih de cok guzeldi 6/6.

Ama gel gorki 1/6 gunu saat 16:00 gibi karnimda,kasigimda adet sancisi gibi bir sanci oldu. Uzandim gecti gibi. Sonra ayni agi ata ara kendini gosterdi. Acabavdogum sancisi mi diye aklimdan gecirip blimde hic agri hissetmedigim icin ok canimm diyordum, usuttum herhalde! Hem karnim dachala asagi inmedi. Bu arada aksam dacesimle son bekar h.sonumuzu kutlayacgiz disarida rez. yaptirdik. Ama benim agri arasi gittikce artmaya basladi. Hala ihtimal vermesemde bi hastaneye gidelim dedik. Bu arada saat: 21 :00 olu ve benim agrilar 10 dak da bir gelip hafiften canimi acitiyor. Neysevacilden girdik. Oradakilerde karnimi havada gordugunden olsa gerek idrar testi bilmem ne testi en son nst ye soktular. Saat oldu 22:00 ve bu agrilar artik 5 dak.d bir ve belime de giriyor. Ve sonuc dogum sancilari baslamis!!

C.tesi aksami, heryerde geziparki eylemleri;) doktorumu aradilar 1 saate anca gelebilecek. Benimle ilgilenen bayan dogumu nasil istedigimi sordu, tam sanci girerken;) o kadar normal dogum istyen ben direk sezeryan diyiverdim. Bu baslangic agrisiysa dedim!! ( simdi bir yanim pisman, keske doktorumu bekleyecegim karar icin deseydim.. Ama sunu soyleyebilirim ki sezeryan cok rahat. Ertesi gun ayaga kalktim hemen. Bir tek ilk gun oturup kalkarken agrim oldu. Onun disinda her isimi kendim rahatca yaptim. Bebegimi kendim kucakladim, emzirdim)

Neyse beni hazirladilar, aileler cagrildi,ve ben ameliyata ugurlandim. Nasil titriyorum zangir zangir ama kimseye caktirmamaya calisiyorum;) epidural yapildi. Cok korkuyordum ama korkacak birsey yokmus. İgne girisini zaten hic hissetmedim. Bir sicaklik hissedeceksin dediler ve gercekten hissettigim sadece oydu. Sonra yattim, ellerim baglandi, onume ortu serildi ve Sanirim 20 dak icinde de tamamen uyustu. Bir tek ayak parmaklarimi oynatabiliyorum ama bacagini kaldir diyorlar mumkun degil. Neyse doktorum geldi ve ben ne zaman kesip bicme baslayacak derken karnimin ustunde bir baski hissettim ve 2-3 dak icinde de bebek geldi. Aglama sesi duymadim, panik oldum. Neden aglamiyor diyorum, bana da gostermiyorlar. Meger agzinin ici bisilerle dolu oluyormus.zaten ben neden aglamiyor derken onun agzi temizlendi ve ilk sesi duyuldu..ne hissedecegimi bilemedim. Sonra yanima getirdiler, optum.hosgeldin hayatimiza dedim..ama saskin..bu ufacik sey benim miydi simdi..hissettigim o guzel tekmeler ona mi aitti..

Bebisi goturduler ve sanirim bir yarim saat dikis nakis isleri surdu. Odaya geldigimde giyinmis beni bekliyordu;)

İlk hissettigim saskinlik, inanamama, anne mi oldum ben simdi, ona nasil bakicam gibi seylerken, kucagima emzirmek icin verdiklerinde, emmeye basladigi an sanirim ona asik oldum. O kadar kucuk,tatli,savunmasiz..muhtesem bir duygu. Bir insan ona bakarak enerji dolar mi?? Hem de nasil!!



02/06 gece 00:39 da dogdu bebegim. Hastanede 2 gece kaldik. Ve ben 2 koca gun gozumu kirpmadan onu seyrettim. Ya ona bisey olursa, nefes alamazsa da ben duyamazsam diye. Son gun de annemden nobet tutmasi,uyumamasi sozu alarak biraz uyumusum;)

4/6 tarihinde ise 2 kisi ciktigimiz kapimizdan 3 kisi olarak ewimize geldik;)

Ve ben tum gece yine uyumadan onu seyrettim;)



8 yorum:

  1. hamile olduğunu öğrendiğin zamanı hatırlıyorum, ne çabuk geçmiş o kadar zaman.
    senin adına çok mutlu oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim;) simdide annelikte 1 ayim doldu bile:) ben de zman nasil gecti anlamadim;)

      Sil
  2. Tebrikler gözün aydın güle güle büyüsün

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Gözünaydın.1 ay olmuş bile doğum olalı maşallah :-) Mutlu sağlıklı güzel yıllar olur inşallah üçünüz içinde :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimm,darisi istedigin zaman senin basina;)

      Sil
  4. Allah'ım yazını okurken bir yandan gözlerim doldu, bir yandan kulaklarım ağzımda okudum. İnan okurken nefesimi tutarak okudum. Çok heyecanlı...
    Rabbim hayırlı uğurlu eylesin. Sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah.
    Ben de 20 haftalık hamileyim ve bu yazıları okudukça çarçabuk gelsin istiyorum o an, küçük adamıma aşık olacağım o an....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten super bir duygu,tarifi mumkun degil. Her anin tadini cikar.ve tavsiyem bol bol uyu,dinlen,keyif yap;) sonra o anlarini cok arayacaksin;) sen de saglikla kucagina alirsin insallah

      Sil