İzleyiciler

18 Aralık 2013 Çarşamba

Oğlumla 6. Ayımız

Herkese günaydınlarr,

Eskiden devamlı çocuk konuşanlara iyi ki 
bir çocuları olmuş derdim, ama büyük konuşmamak gerekiyormuş.

24 saat konuşabilirim, mütemadiyen resimlerine bakıp aynı videosunu 100 kere izleyebilirim:)
Bu nasıl bir sevgidir böyle gerçekten insan çocuğu olunca anlıyor.

Biz artık yarım yaşı doldurduk, ve malesef işe başladım. İlk bir haftam geride kaldı bile. Herkes alışırsın, hatta p.tesi olsa da işe gitsem dersin ileride diyor ama ben daha o kıvama gelemedim.
iş mi ev mi. kesinlikle ev.

İşteyken o kadar çok özlüyorum ki.

O da zorluk çekiyor. Özellikle uyuma konusunda. Memede uyumaya alıştığı için annem ilk günler çok zorlandı. Önünü çekiştiriyormuş memeyi açsın diye, olmayınca kolunu emiyormuş. En son uyusuzluktan anca sızara uyuyormuş. Bunları duyunca içi parçalanıyor insanın.

Ben eve gelince de öyle bir yapışıyor ki. Yanağımı emmeye başlıyor hemen. Memeyi alınca ise zevkten gözleri kayıyor garibimin. Şimdi şimdi annemin omzunda uyuya kalmaya başlamış. Artık o kadar cebelleşmiyormuş.

Benim de süt sağma derdim var. Azalaca diye korkularım. Kendimi suya ve süt arttırıcılara verdim iş yerinde.

Peki bu ay ne değişiklikler var bizde?

bir kere resmen oyuncu olduk, bizle oyun oynamak istiyor.
Fış fış kayıkçı yapınca kendini ileri geri hafif sallıyor, tel sarar yapınca pür dikkat ellerimi izliyor ve kendince birşeyler yapmaya çalışıyor.

Ayna ile inanılmaz eğleniyoruz. Kendini orada görünce gülücükler saçıyor.
Her akşam babası ile yatağa yatırıp yeme seansımız var. Ona da bayılıyor. Bazen gelin ısırın beni artık diye bize bakıp çığlıklar atıp sırıtıyor. Bö desen gülmeye hazır:)

Onun dışında artık oturmak istiyor ama bıraktığın anda öne doğru gidiyor:) ama kucağımızda oturur pozisyonda tutuyoruz artık.

Onun dışında ek gıdalarda da gelişme var. Sabahları kahvaltı, akşamları sebze çorbası eklendi. Şimdilik ikisini de seviyor. Ek gıda detaylarımızı ayrıca yazacağım.

Veee alttan iki dişimiz çıktı. geçen hafta önce sağ alt diş, 3 gün sonra sol alt diş ufak ufak belirdi ve hızla uzuyor:) şu an gülünce dişler gözükmeye başladı. Ve memeler ısırılmaya:/

İşte bizden havadisler böyle:)

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder