İzleyiciler

25 Mayıs 2013 Cumartesi

PHILIPS AVENT BEBEK BAKIM ÇANTASI

Bebek bakim cantalari da nette cok arastirdigim bir diger konuydu. Malum bizim devamli aksesuarimiz olacak;) hem guzel hem kullanisli bir model arayisina girdim bende. Ne var ki begendigim bir suru marka model olmasina ragmen ya sadece dis gorunus resimleri var ya da gozumle de goreyim istiyorum, İzmir'de satan bir yer bulamiyorum..

Bir ara nike vb markalarin spor cantalarina baktim. Aslinda sirt cantalari cok hos ve kullanisli ama kendi cuzdan, tel vb de koyup tek canta tasimak istedigim icin, onunla da hirsizlik durumlarindan sirtimda tasimak istemedim. Yoksa kendi cantami ayrica yine tasiyacagim diyenlere spor sirt cantalarini siddetle tavsiye ederim.

En sonunda joker magasinda philps avent cantalarini gordum ve cok begendim. Uc cesidi var. Cok şık bir sirt cantasi.ne kadar bir yanim bunu al desede dedigim sebeplerle elemek durumunda kaldim. Yine cok şık yandan da asilabilen bir canta. Ve bir seyahat cantasi.





Yandan asilan cantanin kahve ve siyah rengi var. İstersen canin sikildiginda degistirmek icin icinden yedek kapagi cikiyor. Bir gozu tek biberonun girebilecegi soguk sicak tutan goz. İcinde alt degistirme bezi, kirli torbasi, kisisel esya cebi var. Bence bebek bezi, kiyafetleri,battaniyesi herseyi icine cok rahat sigar. Ama ben ne kadar buyuk alirsan o kadar rahat edersin baskilarina dayanamayip seyahat cantasi olarak gecen modelini aldim.

Bu urunun de uc tane cok genis fermuarli gozu var. Her bir gozde ayica yine fermuarli gozler var. At degistirme minderi, sicak soguk tutan, iki biberon sigacak bir canta, kirli torbasi, anne icin ufak bir canta. Hem yandan asilabilmeye olanak saglayan aski. Hem elle tutmalik bir aski. Bence gayet basarili. Hem babalarda utanmadan sikilmadan tasiyabilir;) 

Buyrun biraz da benim resimler anlatsin;)



Gozlerden biri


Uc genis bolum




Kirli torbasi


Anne kisisel esya kismi

Biberon sogutucu isitici


Alt degistirme minderi


Cok bolmeli orta kisim


Sevgili Özlem'in uyarısı ile fiyatlarıda ekliyorum.

Sirt cantasi 273 tl, yandan asilan canta 187 tl, siyah seyahat cantasi 299 tl. 

Joker'de çok sık kampanya oluyor. Takip edip denk getirilirse çok daha uyguna alınabiliyor.

 Philips cantalari benden tam puan aldi. Sizce de guzel degil mi??









7 yorum:

  1. Güle güle kullan güzelim, bir de fiyatını yazsaydın keşke, ayıp olmaz değil mi?malum bu tür çantaların fiyatları baya tuzlu da:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler. Malesef oyle:/ ama kimisi pahali ama kullanissiz bunlar en azindan kullanisli. Sirt cantasi 273 tl, yandan asilan canta 187 tl, siyah seyahat cantasi 299 tl. Ben jokerdeki bir kampanya doneminde aldim. İndirimliydi ve 300 tl alisverise 100 tl hediye ceki vardi. Onlarida takip etmek lazim

      Sil
    2. Teşekkür ederim güzelim, dediğin gibi indirimleri takip etmek lazım, gerçi dediğin gibi.Tepe-tepe kullanılacak bir ürün deyim yerindeyse,en kullanışlısını alamk en mantıklısı:))
      Sevgiler!

      Sil
  2. Cok güzel gule gule kullan canim benim...

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Iyi ki almisim,siddetle herkese tavsiye ederim;)

      Sil