İzleyiciler

22 Mart 2013 Cuma

HAVYAR OJE :)


Dün ne zamandır oje almaya gitmediğimi farkettim!! ya da düşüneyim 1 aydır falan mı uzak kaldım acaba :)

Hamilelik ve koca göbeğim yüzünden kendime birşeyler alasım gelmediği ve yeni ilgi alanım bebek kıyafetleri eşyaları olduğu için diğer şeylere karşı ilgim azalmış resmen.

Dün göz kalemi için 100. açan kalemtraş bulma arayışımda flormara gitttim.

Gitmişken ojelere bakmadan olmaz tabii. Ben yine evdekinden bir ton koyu kırmızı, 2 ton açık bordoyu alırken kız mat ojeler geldi dedi.. İçimden ohhoo aldık da denedik biz zaten dedim:) size yeni mi geldi derken, bu sefer kız havyar ojeleri denediniz mi dedi.

o neymiş ya dedim, hemen farklı bir standa gittik. minik minik boncuk dolu bir oje şişesi. nasıl olacak bu nasıl uygulanıyor derken deneyelim hemen dedi ve tek tırnağıma yaptı. çok hoşuma gitti.

şimdi netten de hangi markaların var diye araştırınca daha önce gördüğümü farkettim ama ne ismi aklımda kalmış, ne de benimki onlar kadar prof. yapılmış duruyor ama olsun. ben çok beğendim:)

Flormarda bu boncukların siyah, renkli ve gümüşleri yapılmış. siyah sordum. kız tr de hiç kalmadı zaten sınırlı üretimdi gümüşlerde burada duranlar diyince - ne kadar doğru meçhul- hemen aldım bi tane.

Uygulaması bence çok kolay değil,uğraştırıcı biraz. Dün bol bol da vaktim yoktu gelişi güzel yaptım, biraz boşluklar kaldı ama az çok fikir verir size.

Peki nasıl uygulanıyor?? oje şişesinin içinde minicik bir sürü boncuk var. İstediğiniz renk ojeden tek katı sürüyorsunuz. ikinci katı sürdüğünüzde kurumasını beklemeden bu boncuları tırnağın üstünü kaplayana kadar döküyorsunuz. işte bu kısmı beni biraz zorladı:) boncuları dökerken altına mutlaka birşey koyun çünkü yarısı tırnağa dökülüyor yarısı boşa. ( flormar kutusundan kare şefaf bir kutu çıkıyor bunun için) sonra boncukların üzerine bastırarak yapışmasını sağlayıyorsunuz.En son da dilerseniz şeffaf oje geçebilirsiniz. -ki bence faydalı. çünkü flormarda yaptıkları denemede üzerine hiçbirşey sürmedik evde bişeylerle uğraşırken yarısı döküldü. ben akşam yaptığımda sürdüm iyice yapışmasını sağlıyor. sonrada kutuda ya da kağıtta biriken fazla boncukları huni ile tekrar şişeye dolduruyorsunuz. Bunu tüm tırnaklara uygulayanlarda var. Benim tek tırnak da hoşuma gitti.
Bir de hepsi için uğraşamam:) Flormarda fiyatı 14 TL


 



 
Bunlarda diğer havyarlar:)


 

 
 
 
Nasıl, çok hoş değil mi??

3 yorum:

  1. Merhaba sitenize twitterda rastladım ben de bir ikizler olduğum için hemen takibe alayım dedim :))
    caviar ojeleri ben de clarie's de gördüm fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 18/20 Tl civarıydı çok da çeşidi vardı görsellerinize bayıldım ben de arkadaşımın düğününde lacivert elbise giyeceğim üzerinde siyah minik boncuklar var dekoltesinde
    lacivert oje sürüp iki tırnağıma siyah havyar yapayım diyorum

    sevgiler

    Kanatsız Baykuş :))

    kanatsizbaykus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, beğenmenize sevindim.
    Ben çok sevdim bu havyar oje olayını. bakayım hemen clarie's e. bence çok hoş olur. senin de görsellerini bekleriz:)

    YanıtlaSil
  3. desenli tırnaklar diye bir site var 6 renk 25 tl üstelik şişede değil, içine tırnaginizi sokuyorsunuz böylece hiç ziyan olmuyor ve uğraştırmıyor :)

    YanıtlaSil